Reklamacje
KTO MOŻE ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej w obrocie zagranicznym prawo do wniesienia reklamacji przysługuje:
- nadawcy,
- odbiorcy/adresatowi – jeśli nadawca zrzekł się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń.
Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa dochodzenia roszczeń znajdziesz tutaj.
KIEDY MOŻNA ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Reklamację z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi można zgłosić najpóźniej w terminie 6 miesięcy, licząc od dnia następującego po dniu nadania przesyłki.
Reklamację można wnieść z tytułu:
- utraty przesyłki pocztowej,
- ubytku zawartości lub uszkodzenia zawartości przesyłki pocztowej,
- znacznego opóźnienia w doręczeniu przesyłki pocztowej w stosunku do terminów określonych na stronie www.meestpost.com.
JAKIE SĄ TERMINY ROZPATRZENIA REKLAMACJI?
Według obowiązującego Prawa pocztowego operator pocztowy świadczący usługi w obrocie zagranicznym ma 3 miesiące na wypłatę odszkodowania lub poinformowanie o nieuznaniu reklamacji. Niemniej jednak przewidywany termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Aby złożyć reklamację, kliknij poniższy przycisk „Złóż reklamację” i wypełnij formularz.
W celu prawidłowego rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie na adres mailowy: info.poland@meest.com potwierdzenia nadania przesyłki, zdjęć paczki i jej zawartości oraz dokumentów potwierdzających wartość przesyłki.